Οι δάσκαλοι του ΟΝΑΡ

Κλικ για λεπτομέρειες!

  • Αντωνία Πατρινού
    Αντωνία Πατρινού
    Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου
  • Ξένια Ξηροκώστα
    Ξένια Ξηροκώστα
    Φιλόλογος - Χορεύτρια
  • Δάφνη Κωτούλα
    Δάφνη Κωτούλα
    Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Ιουλία Σωτηρίου
    Ιουλία Σωτηρίου
    Ζωγραφική - Χαρακτική
  • Μάγδα Βλαχάκη
    Μάγδα Βλαχάκη
    Πιάνο
  • Βάσω Σκουτέλα
    Βάσω Σκουτέλα
    Yoga Instructor – Energy Healer
  • Ακριβή Παυλίδου
    Ακριβή Παυλίδου
    Μουσικοπαιδαγωγός
  • Γιάννης Ζελελίδης
    Γιάννης Ζελελίδης
    Κιθάρα κλασική / ηλεκτρική/ ακουστική
  • Βελλιώτη Ελένη
    Βελλιώτη Ελένη
    Δασκάλα πιάνου
  • Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
    Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
    Θεατρικό Εργαστήριο (Εφήβων- Ενηλίκων)
  • Γιώργος Βασιλακόπουλος
    Γιώργος Βασιλακόπουλος
    Σκάκι
  • Μαρία Πήχα
    Μαρία Πήχα
    Pilates
Αντωνία Πατρινού
Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου

Ονομάζομαι Αντωνία Πατρινού.  Μεγάλωσα στο γραφικό, παραθαλάσσιο χωριό Αλυκές Ζακύνθου, όπου και έλαβα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Η αγάπη για την ελληνική γλώσσα με έφερε στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, στο τμήμα Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η εικοσιπεντάχρονη εμπειρία μου στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και της Έκθεσης με έπεισε ότι οι μαθητές θα πρέπει να  διδαχτούν τον νεοελληνικό λόγο βιωματικά, μέσα από τη Δραματοποίησης Παραμυθιού, και όχι μόνο ως ένα τυπικό γλωσσικό μάθημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, αρωγός στάθηκε η σχετική επιμόρφωσή  μου στη Δημιουργική Γραφή.

Συνειδητοποίησα, επιπλέον, πως αρκετοί μαθητές χρειάζονται ειδικές παιδαγωγικές γνώσεις, διαφοροποιημένη ή και εξατομικευμένη προσέγγιση, νέες  διδακτικές  πρακτικές (διερευνητικής, βιωματικής, ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας),  προκειμένου να μπορέσουν να  κατακτήσουν λειτουργικά τη γνώση. Για του λόγους αυτούς, θεωρώ ότι χρειάζεται να μελετήσω περισσότερο τις θεωρίες σχετικά με τα παιδιά που έχουν διαφορετικές ικανότητες και ειδικά χαρακτηριστικά. Έτσι,  σπουδάζω στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του πανεπιστημίου Πάτρας, σε  μεταπτυχιακό επίπεδο.

Η επιμόρφωση στη Δημιουργική Γραφή το 2012 μου έδωσε το κίνητρο να εμψυχώνω μαθητικά Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής σε Δημοτικά σχολεία, με δραματοποίηση παραμυθιών, κουκλοπαραμύθι για τα πιο μικρής ηλικίας παιδιά και με εργασίες ομαδοσυνεργατικές που επιτρέπουν στα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά να έρθουν βιωματικά σε επαφή με όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου.

Τέλος, με δεδομένο ότι  η δημιουργική γραφή αποτελεί σχεδόν το μισό αντικείμενο της εξεταζόμενης πλέον, στο τέλος, Λογοτεχνίας στα Γυμνάσια. Τα εργαστήρια Δραματοποίησης Παραμυθιού, Κουκλοθεάτρου, Δημιουργικής Γραφής και του Αναγνωστηρίου του “Όναρ”  μπορούν να συνδυαστούν με την παιδική και εφηβική Λέσχη Ανάγνωσης, ώστε οι μικροί δημιουργοί να καλλιεργήσουν τη φιλαναγνωσία  και τη φαντασία τους.

email: antpatrinou72@gmail.com

Ξένια Ξηροκώστα
Φιλόλογος - Χορεύτρια

Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.

Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.

Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.

email: xeniaxirok@gmail.com

Δάφνη Κωτούλα
Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου είχα αποφασίσει ότι θέλω να ασχοληθώ με την Εκπαίδευση σε συνδυασμό με τον Πολιτισμό.  Έτσι τελειώνοντας την ειδίκευση στην Εκπαίδευση στα Μουσεία εργάστηκα για χρόνια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Παράλληλα συνεργάστηκα και με άλλους χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και οικογένειες.

Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά προσπαθώ να ανοίγω νέες πόρτες για την προσωπική και συνεχή μου εξέλιξη. Έτσι πέρα από την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια που ολοκλήρωσα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, παρακολούθησα σεμινάρια και επιμορφώθηκα πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ντοκιμαντέρ. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια για τη βρεφική ηλικία, την αξιοποίηση της τέχνης στην καθημερινότητα των βρεφών, καθώς και ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία.

Ιουλία Σωτηρίου
Ζωγραφική - Χαρακτική

Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.

Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com

Μάγδα Βλαχάκη
Πιάνο

Ονομάζομαι Μάγδα Βλαχάκη, γεννήθηκα στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσα. Ολοκλήρωσα τις μουσικές σπουδές μου στο Ωδείο Αθηνά, όπου και απέκτησα πτυχίο πιάνου με Άριστα (βαθμός 10). Παράλληλα φοιτώ στο Τμήμα Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το πάθος μου με την μουσική ξεκίνησε από την ηλικία των 6, έχοντας ασχοληθεί με πιάνο, βιολοντσέλο, γιουκαλίλι, τραγούδι, αρμονία, σολφέζ, ιστορία μουσικής, μορφολογία και μουσική δωματίου. Επιπλέον, αποτελώ ενεργό μέλος διαγωνιστικής χορωδίας από το 2008 ως χορωδός, έχοντας συμμετάσχει σε πολιτιστικά/φιλανθρωπικά δρώμενα και Διεθνής Διαγωνισμούς.

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα κλασικού και σύγχρονου πιάνου για όλες τις ηλικίες και επίπεδα. Κλειδί για μένα αποτελεί η ανάπτυξη σχέσης με τον εκπαιδευόμενο και κατ’ επέκταση η δική του σχέση με το πιάνο και τη μουσική. Βλέποντας πέρα από τις συμβατικές πλέον τεχνικές και αντιλήψεις, το μάθημα θα διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή/τριας, με σκοπό την άνθιση των ξεχωριστών αυτών σχέσεων, με υπομονή, προσαρμοστικότητα και αγάπη. Δε θεωρώ πως ένας μουσικός γεννιέται απαραίτητα, αλλά γίνεται, με προσπάθεια και θέληση.

Aγαπώ τα παιδιά και στόχος μου είναι να γνωρίσουν τον κόσμο της μουσικής με ενθουσιασμό και λατρεία χωρίς να νιώθουν τα μαθήματα πιάνου σαν μία ακόμη υποχρέωση.

 

 

Βάσω Σκουτέλα
Yoga Instructor – Energy Healer

Η Βάσω έχει τελειώσει την φιλοσοφική σχολή με πτυχίο στην ψυχολογία.

Ήρθε σε πρώτη επαφή με την yoga το 2015 και ασκήθηκε σε διάφορα συστήματα όπως η ashtanga, vinyasa, hatha & aerial yoga.

Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση των 200 και 300 ωρών στην hatha & raja yoga καθώς και το LEVEL 1 & 2 στην aerial.

Επιπλέον έχει μυηθεί στον 3Α βαθμό του συστήματος USUI MASTER REIKI.

Ο λόγος που επέλεξε να διδάξει yoga είναι η αναζήτηση της ψυχικής γαλήνης που επιτυγχάνεται μέσα από τα συστήματα της yoga και η ακινητοποίηση του νου που είναι και ο βασικός στόχος του εν λόγω συστήματος. Tα θεραπευτικά οφέλη της yoga ξεκινούν από το ψυχο-νοητικό επίπεδο και επεκτείνονται παντού, τόσο για τη γυναίκα όσο και για τον άνδρα, μειώνοντας το στρες και βελτιώνοντας τη φυσική κατάσταση και υγεία του σώματος, ενδυναμώνοντάς το!

Όπως λέει η ίδια «Η yoga και το reiki είναι τα πολυτιμότερα δώρα που έχω κάνει στον εαυτό μου και θέλω ολόψυχα να τα μοιραστώ με όλους».

Ακριβή Παυλίδου
Μουσικοπαιδαγωγός

Ονομάζομαι Ακριβή Παυλίδου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη.

Η αγάπη μου για τη μουσική εκδηλώθηκε απο τα 14 μου χρόνια, ξεκινώντας μαθαίνοντας drums. Κατά την ενηλικίωσή μου και τις σπουδές μου στον κλάδο της Ρωσικής Φιλολογίας, συμμετείχα σε καλλιτεχνικούς πολιτιστικούς συλλόγους και έπειτα ήρθα σε επαφή με τα αφροβραζιλιάνικα κρουστά όπου κι αγάπησα.

Έχω πιστοποιηθεί από επιμορφωτικά σεμινάρια σε Παιγνιοθεραπεία, Θετική Ψυχολογία , Μουσικοκινητική αγωγή κ.α.

Το 2021 πραγματοποίησα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Μουσική Παιδαγωγική και έκτοτε ασχολούμαι επαγγελματικά ως εκπαιδευτικός σε παιδιά από 18 μηνών έως 6 ετών σε δημιουργικούς χώρους, εργαστήρια και ωδεία συνδυάζοντας τις τρεις αγάπες μου: Τη μουσική, τα παιδιά και το παιχνίδι.

Γιάννης Ζελελίδης
Κιθάρα κλασική / ηλεκτρική/ ακουστική

Γεννημένος το 1999, έχει σπουδάσει στο τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα όμως έχει μια έντονη αγάπη για τη μουσική, την οποία θέλει να μοιραστεί.

Στα 14, εμπνευσμένος από τα ακούσματα που είχε με τη ροκ μουσική, άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρική κιθάρα και να συμμετέχει σε διάφορες μαθητικές συναυλίες, που του πρόσφεραν την εμπειρία να βρίσκεται στη σκηνή. Έτσι η κιθάρα έπαιξε μεγάλο ρόλο στα εφηβικά του χρόνια.

Παράλληλα σε ηλικία  20 ετών άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρικό μπάσο, και ακολούθησαν διάφορες συνεργασίες με συγκροτήματα, με πιο σημαντική αυτή των Less Thought, στους οποίους έγινε μέλος τον Δεκέμβριο του 2022, κάνοντας μαζί διάφορες συναυλίες και ετοιμάζοντας δικό τους υλικό.

Συμμετέχει και σε άλλες μουσικές δραστηριότητες, όπως στο καλλιτεχνικό εργαστήρι «Μαρσύας», ως χορωδός, από τον Σεπτέμβριο του 2022 και σπουδάζει στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, για το πτυχίο του ειδικού αρμονίας.

Παράλληλα παραδίδει μαθήματα κλασικής, ηλεκτρικής και ακουστικής κιθάρας αλλά και του μαθήματος που σπούδασε, των Μαθηματικών.

Βελλιώτη Ελένη
Δασκάλα πιάνου

Λέγομαι Ελένη Βελλιώτη. Η ιστορία μου με τη μουσική ξεκινάει από την ηλικία των 6 ετών. Από πολύ μικρή ήθελα να γίνω δασκάλα. Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα ότι ήθελα να γίνω δασκάλα πιάνου. Έτσι, παίρνοντας το πτυχίο μου, με τον βαθμό «Άριστα», ξεκίνησα να διδάσκω ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και θεωρίας, πράγμα που συνεχίζω εδώ και 29 χρόνια σε παιδιά από 4 ετών αλλά και σε ενήλικες, την τέχνη του να εκφράζεσαι μέσω του πιάνου.

Έχω διδαχθεί επίσης χορωδία, θεωρία, σολφέζ, ιστορία μουσικής, μορφολογία, αντίστιξη, πρακτικό διδασκαλείο, μουσική δωματίου και αρμονία όπου και έλαβα πτυχίο από τη Μουσική Σχολή «Αθηνά». Ακόμη, έχω παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων μουσικοκινητικής αγωγής Orff στον χώρο παιδικής καλλιτεχνικής αγωγής «Το Πολύτεχνο», αλλά και πολλά ακόμη σεμινάρια: ανάπτυξης, τεχνικής πιάνου, τουσσέ, παιδοψυχολογίας, ποικιλία διδασκόμενης ύλης, ειδικούς τρόπους μελέτης κ.τ.λ. στο ωδείο «Ν. Σκαλκώτας».

Έχω πάρει μέρος σε μεγάλο αριθμό συναυλιών πιάνου, αλλά και χορωδίας σε διάφορες αίθουσες δήμων, στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσό», στο ωδείο Πειραιά, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά κ.τ.λ. Επίσης, πραγματοποίησα συναυλίες ως δασκάλα στο ωδείο «Ν. Σκαλκώτας» και στη μουσική σχολή «Σείστρον». Επιπλέον, δίδασκα ως δασκάλα πιάνου στο Πυθαγόρειο Ωδείο.

Πιστεύω ότι ένας ολόκληρος κόσμος συναισθημάτων, εξωτερικεύεται μέσω της μουσικής η οποία βοηθά ιδιαίτερα στην έκφραση, στην πειθαρχία, στην υπομονή και στην επιμονή, μέσω του μουσικού παιχνιδιού, της ζωγραφικής και του τραγουδιού για τις μικρές ηλικίες και από το μηδέν μέχρι του να παίζει κάποιος κομμάτια-τραγούδια με άνεση.

Στόχος μου είναι η μουσική να γίνει ο τρόπος έκφρασης που θα διαμορφώνει την προσωπικότητα των παιδιών και για τους ενήλικες το μέσο που θα τους οδηγεί στη δυνατότητα να κάνουν κάτι δημιουργικό για τον εαυτό τους, με μεθοδικό και κατανοητό τρόπο.

Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
Θεατρικό Εργαστήριο (Εφήβων- Ενηλίκων)

Γεννήθηκε στην Αθήνα τον Μάη του 1986. Είναι τελειόφοιτος της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ και απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Δραματικής Τέχνης «Ιάκωβος Καμπανέλλης».

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Υποκριτικής, Δραματουργίας, Αυτοσχεδιασμού, μαθήματα μουσικής και θεατρικού παιχνιδιού.

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους Κωνσταντίνο Μάρκελλο (This Famous Tiny Circus), Ελένη Βλάχου, Θάλεια Γρίβα, Κωνσταντίνο Γώγουλο. Φιλιώ Λούβαρη, Δημήτρη Μπίτο, Θανάση Κριτσάκη, Δημήτρη Μπαμπίλη.

Έχει ασχοληθεί εκτενώς με το θέατρο για παιδιά και εφήβους: «Παραμύθι Χωρίς Όνομα» (Σκην. Χρήστος Χριστόπουλος Θέατρο Σταθμός), «Ο Έμπορος Της Βενετίας», «Ερωτόκριτος» (Σκην. Ελένη Βλάχου, Γυάλινο Μούσικό Θέατρο), “Ταρτούφος” (σκην. Ελένη Βλάχου, θέατρο Τζένη Καρέζη).

Ως εμψυχωτής έχει συνεργαστεί με την «Ομάδα Θεάτρου Δον Κιχώτες», με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του παιδιού και με το Κέντρο Ημέρας Εφήβων “Πλοές” ως εμψυχωτής της θεατρικής ομάδας κ.ά. Ταυτόχρονα είναι σταθερός συνεργάτης της γαλλικής κολλεκτίβας Je Pars A Zart στο πλαίσιο του προγράμματος CityZenShip.

Έχει γράψει το παιδικό βιβλίο “Φαρφανέλα” (εκδόσεις Πατάκη). Ασχολείται με τη συγγραφή, τη μουσική, τον αθλητισμό και αγαπά τα ταξίδια.

Γιώργος Βασιλακόπουλος
Σκάκι

Είμαι παίκτης, δάσκαλος και διαιτητής σκάκι. Τις κινήσεις των κομματιών τις έμαθα στην πρώτη δημοτικού και ασχολούμαι με το σκάκι ανελλιπώς από τότε. Το 2017 οπότε και αποφοίτησα από το Λύκειο αποφάσισα παράλληλα με τις σπουδές μου να γίνω δάσκαλος σκάκι και να μεταλαμπαδεύσω την αγάπη μου για το άθλημα σε παιδιά και ενήλικες. Ως δάσκαλος δίνω έμφαση στη χαρά του αθλήματος, στην ευγενή άμιλλα αλλά και στην αναλογία του με τη πραγματική ζωή. Παράλληλα με όλα αυτά το 2019 έγινα και διαιτητής.

Μαρία Πήχα
Pilates

Ονομάζομαι Μαρία Πήχα, γεννήθηκα στα Ιωάννινα και είμαι απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Γυμναστική Ακαδημία). Έχω 22 έτη εμπειρία στην εκγύμναση όλων των ηλικιών και επιπέδων. Είμαι πιστοποιημένη δασκάλα στο θεραπευτικό pilates, (σε άτομα με προβλήματα στη μέση, την οσφυική μοίρα, τα ισχία, τον αυχένα), καθώς και στην τρίτη ηλικία. Έχω εργαστεί σε συλλόγους, γυμναστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.

Παίρνω χαρά βλέποντας τους αθλούμενούς μου να ανακουφίζονται από πόνους που τους ταλαιπωρούσαν, να βλέπουν διαφορά στο σώμα τους, αλλά ταυτόχρονα να φτιάχνει η διάθεσή τους και η ψυχολογία τους.