Οι δάσκαλοι του ΟΝΑΡ

Κλικ για λεπτομέρειες!

  • Αντωνία Πατρινού
    Αντωνία Πατρινού
    Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός
  • Ξένια Ξηροκώστα
    Ξένια Ξηροκώστα
    Φιλόλογος - Χορεύτρια
  • Δάφνη Κωτούλα
    Δάφνη Κωτούλα
    Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Ιουλία Σωτηρίου
    Ιουλία Σωτηρίου
    Ζωγραφική - Χαρακτική
  • Βάσω Σκουτέλα
    Βάσω Σκουτέλα
    Yoga Instructor – Energy Healer
  • Μαρία Μώρου
    Μαρία Μώρου
    Ηθοποιός - Δραματοθεραπεύτρια
  • Βελλιώτη Ελένη
    Βελλιώτη Ελένη
    Πιάνο
  • Κωνσταντίνος Τζώλος
    Κωνσταντίνος Τζώλος
    Κιθάρα (κλασική, ηλεκτρική, ακουστική), γιουκαλίλι, μπουζούκι, αρμόνιο
  • Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
    Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
    Θεατρικό Εργαστήριο (Εφήβων- Ενηλίκων)
  • Ευαγγελία Σαγιάννη
    Ευαγγελία Σαγιάννη
    Ειδική παιδαγωγός & Yoga Kid’s Instructor
  • Γιώργος Βασιλακόπουλος
    Γιώργος Βασιλακόπουλος
    Σκάκι
  • Κατερίνα Θάλεια Νάκου
    Κατερίνα Θάλεια Νάκου
    Δασκάλα Αγγλικών- Ισπανικών και Μουσικοκινητικής
Αντωνία Πατρινού
Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός

Ονομάζομαι Αντωνία Πατρινού.  Μεγάλωσα στο γραφικό, παραθαλάσσιο χωριό Αλυκές Ζακύνθου, όπου και έλαβα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Η αγάπη για την ελληνική γλώσσα με έφερε στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, στο τμήμα Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η εικοσιπεντάχρονη εμπειρία μου στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και της Έκθεσης με έπεισε ότι οι μαθητές θα πρέπει να  διδαχτούν τον νεοελληνικό λόγο βιωματικά, μέσα από τη Δραματοποίησης Παραμυθιού, και όχι μόνο ως ένα τυπικό γλωσσικό μάθημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, αρωγός στάθηκε η σχετική επιμόρφωσή  μου στη Δημιουργική Γραφή.

Συνειδητοποίησα, επιπλέον, πως αρκετοί μαθητές χρειάζονται ειδικές παιδαγωγικές γνώσεις, διαφοροποιημένη ή και εξατομικευμένη προσέγγιση, νέες  διδακτικές  πρακτικές (διερευνητικής, βιωματικής, ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας),  προκειμένου να μπορέσουν να  κατακτήσουν λειτουργικά τη γνώση. Για του λόγους αυτούς, θεωρώ ότι χρειάζεται να μελετήσω περισσότερο τις θεωρίες σχετικά με τα παιδιά που έχουν διαφορετικές ικανότητες και ειδικά χαρακτηριστικά. Έτσι,  σπουδάζω στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του πανεπιστημίου Πάτρας, σε  μεταπτυχιακό επίπεδο.

Η επιμόρφωση στη Δημιουργική Γραφή το 2012 μου έδωσε το κίνητρο να εμψυχώνω μαθητικά Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής σε Δημοτικά σχολεία, με δραματοποίηση παραμυθιών, κουκλοπαραμύθι για τα πιο μικρής ηλικίας παιδιά και με εργασίες ομαδοσυνεργατικές που επιτρέπουν στα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά να έρθουν βιωματικά σε επαφή με όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου.

Τέλος, με δεδομένο ότι  η δημιουργική γραφή αποτελεί σχεδόν το μισό αντικείμενο της εξεταζόμενης πλέον, στο τέλος, Λογοτεχνίας στα Γυμνάσια. Τα εργαστήρια Δραματοποίησης Παραμυθιού, Κουκλοθεάτρου, Δημιουργικής Γραφής και του Αναγνωστηρίου του “Όναρ”  μπορούν να συνδυαστούν με την παιδική και εφηβική Λέσχη Ανάγνωσης, ώστε οι μικροί δημιουργοί να καλλιεργήσουν τη φιλαναγνωσία  και τη φαντασία τους.

email: antpatrinou72@gmail.com

Ξένια Ξηροκώστα
Φιλόλογος - Χορεύτρια

Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.

Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.

Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.

email: xeniaxirok@gmail.com

Δάφνη Κωτούλα
Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου είχα αποφασίσει ότι θέλω να ασχοληθώ με την Εκπαίδευση σε συνδυασμό με τον Πολιτισμό.  Έτσι τελειώνοντας την ειδίκευση στην Εκπαίδευση στα Μουσεία εργάστηκα για χρόνια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Παράλληλα συνεργάστηκα και με άλλους χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και οικογένειες.

Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά προσπαθώ να ανοίγω νέες πόρτες για την προσωπική και συνεχή μου εξέλιξη. Έτσι πέρα από την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια που ολοκλήρωσα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, παρακολούθησα σεμινάρια και επιμορφώθηκα πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ντοκιμαντέρ. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια για τη βρεφική ηλικία, την αξιοποίηση της τέχνης στην καθημερινότητα των βρεφών, καθώς και ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία.

Ιουλία Σωτηρίου
Ζωγραφική - Χαρακτική

Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.

Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com

Βάσω Σκουτέλα
Yoga Instructor – Energy Healer

Η Βάσω έχει τελειώσει την φιλοσοφική σχολή με πτυχίο στην ψυχολογία.

Ήρθε σε πρώτη επαφή με την yoga το 2015 και ασκήθηκε σε διάφορα συστήματα όπως η ashtanga, vinyasa, hatha & aerial yoga.

Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση των 200 και 300 ωρών στην hatha & raja yoga καθώς και το LEVEL 1 & 2 στην aerial.

Επιπλέον έχει μυηθεί στον 3Α βαθμό του συστήματος USUI MASTER REIKI.

Ο λόγος που επέλεξε να διδάξει yoga είναι η αναζήτηση της ψυχικής γαλήνης που επιτυγχάνεται μέσα από τα συστήματα της yoga και η ακινητοποίηση του νου που είναι και ο βασικός στόχος του εν λόγω συστήματος. Tα θεραπευτικά οφέλη της yoga ξεκινούν από το ψυχο-νοητικό επίπεδο και επεκτείνονται παντού, τόσο για τη γυναίκα όσο και για τον άνδρα, μειώνοντας το στρες και βελτιώνοντας τη φυσική κατάσταση και υγεία του σώματος, ενδυναμώνοντάς το!

Όπως λέει η ίδια «Η yoga και το reiki είναι τα πολυτιμότερα δώρα που έχω κάνει στον εαυτό μου και θέλω ολόψυχα να τα μοιραστώ με όλους».

Μαρία Μώρου
Ηθοποιός - Δραματοθεραπεύτρια

Η Μαρία Μώρου είναι ηθοποιός και δραματοθεραπεύτρια με πολυετή εμπειρία στο παιδικό θέατρο και το θεατρικό παιχνίδι. Έχει συντονίσει θεατρικές ομάδες παιδιών δημοτικού, όπου μέσα από αυτοσχεδιασμούς, δημιουργικές δραστηριότητες και μικρές παραστάσεις, τα παιδιά εκφράζονται ελεύθερα, συνεργάζονται και καλλιεργούν τη φαντασία τους. Συνδυάζοντας τις τέχνες με στοιχεία ψυχοθεραπείας, προσφέρει έναν ασφαλή και χαρούμενο χώρο, που ενθαρρύνει τα παιδιά να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και τις δυνατότητές τους μέσα από το παιχνίδι και το θέατρο.

Είναι επίσης πιστοποιημένη δασκάλα yoga (RYT 500) με εξειδίκευση στη yoga για παιδιά. Στα τμήματά της, η yoga γίνεται παιχνίδι και χαρά· τα παιδιά μαθαίνουν να αναπνέουν σωστά, να χαλαρώνουν, να δυναμώνουν το σώμα τους και να καλλιεργούν συγκέντρωση και αυτοπεποίθηση, πάντα μέσα από δημιουργικές και ευφάνταστες δραστηριότητες.

Με την αγάπη της για τα παιδιά και τη βαθιά γνώση τόσο της τέχνης όσο και της yoga, συνδυάζει δύο υπέροχους κόσμους – το θέατρο και τη yoga – προσφέροντας στα παιδιά ένα μοναδικό ταξίδι έκφρασης, κίνησης και εσωτερικής ισορροπίας.

Βελλιώτη Ελένη
Πιάνο

Λέγομαι Ελένη Βελλιώτη. Η ιστορία μου με τη μουσική ξεκινάει από την ηλικία των 6 ετών. Από πολύ μικρή ήθελα να γίνω δασκάλα. Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα ότι ήθελα να γίνω δασκάλα πιάνου. Έτσι, παίρνοντας το πτυχίο μου, με τον βαθμό «Άριστα», ξεκίνησα να διδάσκω ιδιαίτερα μαθήματα πιάνου και θεωρίας, πράγμα που συνεχίζω εδώ και 29 χρόνια σε παιδιά από 4 ετών αλλά και σε ενήλικες, την τέχνη του να εκφράζεσαι μέσω του πιάνου.

Έχω διδαχθεί επίσης χορωδία, θεωρία, σολφέζ, ιστορία μουσικής, μορφολογία, αντίστιξη, πρακτικό διδασκαλείο, μουσική δωματίου και αρμονία όπου και έλαβα πτυχίο από τη Μουσική Σχολή «Αθηνά». Ακόμη, έχω παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων μουσικοκινητικής αγωγής Orff στον χώρο παιδικής καλλιτεχνικής αγωγής «Το Πολύτεχνο», αλλά και πολλά ακόμη σεμινάρια: ανάπτυξης, τεχνικής πιάνου, τουσσέ, παιδοψυχολογίας, ποικιλία διδασκόμενης ύλης, ειδικούς τρόπους μελέτης κ.τ.λ. στο ωδείο «Ν. Σκαλκώτας».

Έχω πάρει μέρος σε μεγάλο αριθμό συναυλιών πιάνου, αλλά και χορωδίας σε διάφορες αίθουσες δήμων, στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσό», στο ωδείο Πειραιά, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά κ.τ.λ. Επίσης, πραγματοποίησα συναυλίες ως δασκάλα στο ωδείο «Ν. Σκαλκώτας» και στη μουσική σχολή «Σείστρον». Επιπλέον, δίδασκα ως δασκάλα πιάνου στο Πυθαγόρειο Ωδείο.

Πιστεύω ότι ένας ολόκληρος κόσμος συναισθημάτων, εξωτερικεύεται μέσω της μουσικής η οποία βοηθά ιδιαίτερα στην έκφραση, στην πειθαρχία, στην υπομονή και στην επιμονή, μέσω του μουσικού παιχνιδιού, της ζωγραφικής και του τραγουδιού για τις μικρές ηλικίες και από το μηδέν μέχρι του να παίζει κάποιος κομμάτια-τραγούδια με άνεση.

Στόχος μου είναι η μουσική να γίνει ο τρόπος έκφρασης που θα διαμορφώνει την προσωπικότητα των παιδιών και για τους ενήλικες το μέσο που θα τους οδηγεί στη δυνατότητα να κάνουν κάτι δημιουργικό για τον εαυτό τους, με μεθοδικό και κατανοητό τρόπο.

Κωνσταντίνος Τζώλος
Κιθάρα (κλασική, ηλεκτρική, ακουστική), γιουκαλίλι, μπουζούκι, αρμόνιο

Ο Κωνσταντίνος Τζώλος, ξεκίνησε μουσικές σπουδές σε ηλικία τεσσάρων ετών. Στην πορεία των σπουδών του είχε διάφορους καθηγητές αλλά κυρίως τον Λεωνίδα Κανάρη. 

Κατέχει πτυχίο κιθάρας και δίπλωμα κιθάρας με βαθμό άριστα παμψηφεί. Επίσης, έχει φοιτήσει στο τμήμα μουσικών σπουδών φιλοσοφικής (ΕΚΠΑ). Έχει παρακολουθήσει διάφορα μουσικά φεστιβάλ-σεμινάρια και συνέδρια στα πλαίσια των οποίων έχει βραβευτεί. Επίσης, έχει παρακολουθήσει μαθήματα (master class) με κορυφαίες μουσικές προσωπικότητες, όπως G. Zarb, V. Ivanovic, J. Morel, J. Grosskey, R. Dyens. Τέλος, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο κιθαριστικής παιδαγωγίας και σεμινάριο ιστορίας της κιθάρας στο Απολλώνιο ωδείο.
 
Ο Κωνσταντίνος έχει πλούσια καλλιτεχνική δραστηριότητα τόσο στα πλαίσια του κλασικού ρεπερτορίου όσο και σε αυτό του ελληνικού τραγουδιού. Έχει συμπράξει με μουσικό κιθαριστικό σύνολο επί δύο χρόνια και έχει εμφανιστεί σε διάφορες συναυλίες και μουσικές σκηνές. Συνεργάζεται επανειλημμένως με την κορυφαία σοπράνο Κάτια Πάσχου στα πλαίσια του φεστιβάλ Beton 7, καθώς και στα πλαίσια άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει συνεργαστεί με την ηθοποιό Κωνσταντίνα Μιχαήλ στα πλαίσια του φεστιβάλ λίμνης Πλαστήρα και έχει συνοδέψει παιδικές χορωδίες. Δείγματα της καλλιτεχνικής του δραστηριότητας μπορεί κανείς να παρακολουθήσει στο youtube channel που κατέχει με το όνομα “guitarespiration”.
 
Τα τελευταία 20 χρόνια εργάζεται αδιάλειπτα και κατά αποκλειστικότητα στον παιδαγωγικό τομέα της μουσικής. Έχει εργαστεί σε διάφορα ωδεία, όπως Φθογγόσημο, Όπερα, Σύγχρονο κέντρο μουσικής και Ρυθμού, στη Σχολή Έντεχνης μουσικής και στο ωδείο Κλασικής και Σύγχρονης μουσικής του Σπύρου Μάζη, όπου διδάσκει έως σήμερα. Η πολυετής διδακτική του εμπειρία σε συνδυασμό με το νεαρό της ηλικίας του και την αγάπη του για τη διδασκαλία, καθιστά την πρόοδο των μαθητών του εξαιρετικά γρήγορη. Διδάσκονται κιθάρα (κλασική, ηλεκτρική, ακουστική), γιουκαλίλι, μπουζούκι, αρμόνιο. 
 
Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
Θεατρικό Εργαστήριο (Εφήβων- Ενηλίκων)

Γεννήθηκε στην Αθήνα τον Μάη του 1986. Είναι τελειόφοιτος της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του ΕΜΠ και απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Δραματικής Τέχνης «Ιάκωβος Καμπανέλλης».

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Υποκριτικής, Δραματουργίας, Αυτοσχεδιασμού, μαθήματα μουσικής και θεατρικού παιχνιδιού.

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους Κωνσταντίνο Μάρκελλο (This Famous Tiny Circus), Ελένη Βλάχου, Θάλεια Γρίβα, Κωνσταντίνο Γώγουλο. Φιλιώ Λούβαρη, Δημήτρη Μπίτο, Θανάση Κριτσάκη, Δημήτρη Μπαμπίλη.

Έχει ασχοληθεί εκτενώς με το θέατρο για παιδιά και εφήβους: «Παραμύθι Χωρίς Όνομα» (Σκην. Χρήστος Χριστόπουλος Θέατρο Σταθμός), «Ο Έμπορος Της Βενετίας», «Ερωτόκριτος» (Σκην. Ελένη Βλάχου, Γυάλινο Μούσικό Θέατρο), “Ταρτούφος” (σκην. Ελένη Βλάχου, θέατρο Τζένη Καρέζη).

Ως εμψυχωτής έχει συνεργαστεί με την «Ομάδα Θεάτρου Δον Κιχώτες», με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του παιδιού και με το Κέντρο Ημέρας Εφήβων “Πλοές” ως εμψυχωτής της θεατρικής ομάδας κ.ά. Ταυτόχρονα είναι σταθερός συνεργάτης της γαλλικής κολλεκτίβας Je Pars A Zart στο πλαίσιο του προγράμματος CityZenShip.

Έχει γράψει το παιδικό βιβλίο “Φαρφανέλα” (εκδόσεις Πατάκη). Ασχολείται με τη συγγραφή, τη μουσική, τον αθλητισμό και αγαπά τα ταξίδια.

Ευαγγελία Σαγιάννη
Ειδική παιδαγωγός & Yoga Kid’s Instructor

Η Σαγιάννη Ευαγγελία από το 2011 είναι Διπλωματούχος Επαγγελματικής Κατάρτισης με πρώτο της πτυχίο τίτλου «Προσχολικής αγωγής δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης» στην τυπική εκπαίδευση παιδιών. Συνέχισε τις σπουδές της στην ειδική αγωγή με δεύτερο πτυχίο τίτλου «Προσχολικής αγωγής ημερησίας φροντίδας παιδιών με Ειδικές Ανάγκες». Εξειδικεύτηκε στην επικοινωνία και είναι πιστοποιημένη εφαρμόστρια Εναλλακτικού Συστήματος Επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων (Picture Exchange Communication system: PECs, ενώ ασχολείται με την ανάλυση της λειτουργίας ανεπιθύμητων συμπεριφορών και εφαρμόζει εξατομικευμένα προγράμματα διαχείρισης αυτών, με τη Διδασκαλία Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας και Διαχείριση Απρόσφορων Συμπεριφορών (Functional ABA), ακολουθώντας θετικές μορφές παρέμβασης. Παρακολούθησε τη βιωματική εκπαίδευση «Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος – CBD» και πλήθος συναφή σεμιναρίων στη παιδική ψυχολογία, στις μαθησιακές δυσκολίες, σε μεθόδους διδασκαλίας όπως το TEACCH και εφαρμόζει εναλλακτικές μορφές θεραπειών, όπως παιδική Yoga & AUTISM Yoga, με στόχο τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Εργάζεται ως εκπαιδεύτρια σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, με προγράμματα παροχής υπηρεσιών σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας στην τυπική και ειδική ανάπτυξη (ή ομάδα) μαθητών, ενώ ταυτόχρονα παρέχει εκπαίδευση γονέων και εποπτείες σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς.

Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει τμήματα Yoga Kid’s Tales με ομάδες παιδιών ενισχύοντας τη φυσική κατάσταση, που σταδιακά συνδέει τη σωστή αναπνοή με την κίνηση. Μέσα από ένα ταξίδι φαντασίας εφαρμόζει ευχάριστες ασκήσεις και παιχνίδια, που επιτρέπει στα παιδιά να γνωρίσουν τις δυνατότητές τους, να ανακαλύψουν το σώμα, την αναπνοή και τον εσωτερικό τους κόσμο. Η πολυετής εμπειρία της έχει αποδείξει πως η παιδική γιόγκα βελτιώνει τη συγκέντρωση προσοχής, την αυτοσυγκράτηση και την πνευματική διαύγεια του μαθητή, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την αυτοπεποίθηση του. Η παραμονή στις θέσεις Yoga παρέχει ενδυνάμωση, ενώ ταυτόχρονα εξερευνεί την ευθυγράμμιση του σώματος με την αρμονία της κίνησης. Ένα διαφορετικό είδος παιγνιώδης εκγύμνασης, που εστιάζει στην σύνδεση σώματος και νου, μέσα από την εναλλαγή κίνησης, ακινησίας και τεχνικών αναπνοής. Προσφέρεται σε ηλικιακές ομάδες από 3 ετών και άνω.

Yoga kids for Autism: Δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής μαθητών που βρίσκονται στο Φάσμα, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες για την εξέλιξη του.
Η YOGA είναι προσωπική μεταμόρφωση, είναι εκεί για να μου δείξει την αδυναμία μου και ταυτόχρονα την ικανότητα μου να την μετουσιώσω σε δύναμη σε κάθε επίπεδο. “See the ability in every child, unlock the potential”. = «Δείτε την ικανότητα σε κάθε παιδί, ξεκλειδώστε τις δυνατότητες»

Γιώργος Βασιλακόπουλος
Σκάκι

Είμαι παίκτης, δάσκαλος και διαιτητής σκάκι. Τις κινήσεις των κομματιών τις έμαθα στην πρώτη δημοτικού και ασχολούμαι με το σκάκι ανελλιπώς από τότε. Το 2017 οπότε και αποφοίτησα από το Λύκειο αποφάσισα παράλληλα με τις σπουδές μου να γίνω δάσκαλος σκάκι και να μεταλαμπαδεύσω την αγάπη μου για το άθλημα σε παιδιά και ενήλικες. Ως δάσκαλος δίνω έμφαση στη χαρά του αθλήματος, στην ευγενή άμιλλα αλλά και στην αναλογία του με τη πραγματική ζωή. Παράλληλα με όλα αυτά το 2019 έγινα και διαιτητής.

Κατερίνα Θάλεια Νάκου
Δασκάλα Αγγλικών- Ισπανικών και Μουσικοκινητικής
Με λένε Κατερίνα-Θάλεια Νάκου. Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και ιδιαίτερα για τα παιδιά. Γεννήθηκα το 1986 στην Αθήνα και αγαπώ την Αίγινα. Νιώθω τυχερή γιατί στη ζωή μου έχω λάβει πολύ αγάπη και αυτήν την αγάπη θέλω να διαδώσω! Σπούδασα Επικοινωνία, Μέσα και Πολιτισμό στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών καθώς και αφήγηση παραμυθιών από το Σπίτι των Παραμυθιών-το Μουσείο αλλιώς στο Μουσείο Κεραμικής. Έχω επίσης μαθητεύσει στη Μουσικοκινητική Αγωγή στη σχολή Μωραϊτη.Αγαπώ, επίσης τις γάτες, την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τη ζωή!
 

Katerina Thaleia Nakou

Teacher of English and Spanish, teacher-trainer, storyteller