Κλικ για λεπτομέρειες!
Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.
Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.
Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.
Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.
email: xeniaxirok@gmail.com
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου είχα αποφασίσει ότι θέλω να ασχοληθώ με την Εκπαίδευση σε συνδυασμό με τον Πολιτισμό. Έτσι τελειώνοντας την ειδίκευση στην Εκπαίδευση στα Μουσεία εργάστηκα για χρόνια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Παράλληλα συνεργάστηκα και με άλλους χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και οικογένειες.
Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά προσπαθώ να ανοίγω νέες πόρτες για την προσωπική και συνεχή μου εξέλιξη. Έτσι πέρα από την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια που ολοκλήρωσα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, παρακολούθησα σεμινάρια και επιμορφώθηκα πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ντοκιμαντέρ. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια για τη βρεφική ηλικία, την αξιοποίηση της τέχνης στην καθημερινότητα των βρεφών, καθώς και ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία.
Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.
Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com
Γεννημένος το 1999, έχει σπουδάσει στο τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα όμως έχει μια έντονη αγάπη για τη μουσική, την οποία θέλει να μοιραστεί.
Στα 14, εμπνευσμένος από τα ακούσματα που είχε με τη ροκ μουσική, άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρική κιθάρα και να συμμετέχει σε διάφορες μαθητικές συναυλίες, που του πρόσφεραν την εμπειρία να βρίσκεται στη σκηνή. Έτσι η κιθάρα έπαιξε μεγάλο ρόλο στα εφηβικά του χρόνια.
Παράλληλα σε ηλικία 20 ετών άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρικό μπάσο, και ακολούθησαν διάφορες συνεργασίες με συγκροτήματα, με πιο σημαντική αυτή των Less Thought, στους οποίους έγινε μέλος τον Δεκέμβριο του 2022, κάνοντας μαζί διάφορες συναυλίες και ετοιμάζοντας δικό τους υλικό.
Συμμετέχει και σε άλλες μουσικές δραστηριότητες, όπως στο καλλιτεχνικό εργαστήρι «Μαρσύας», ως χορωδός, από τον Σεπτέμβριο του 2022 και σπουδάζει στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, για το πτυχίο του ειδικού αρμονίας.
Παράλληλα παραδίδει μαθήματα κλασικής, ηλεκτρικής και ακουστικής κιθάρας αλλά και του μαθήματος που σπούδασε, των Μαθηματικών.
Η Γιούλη Παπανελοπούλου γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στην ανώτερη δραματική σχολή «Δήλος» της Δήμητρας Χατούπη και αποφοίτησε το 2008. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αρχαίας τραγωδίας και μαθήματα ορθοφωνίας και τραγουδιού σε ωδείο. Εργάζεται πολλά χρόνια ως ηθοποιός στο βραδινό θέατρο, στο παιδικό θέατρο και σε παιδικές διαδραστικές παραστάσεις σε σκηνές της Αθήνας αλλά και σε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία μουσικοκινητικής αγωγής και θεατρικού παιχνιδιού σε παιδιά!
Γεννήθηκα το 2005 στην Αθήνα. Σπουδάζω στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών.
Ασχολούμαι με το σκάκι από την Δ΄ Δημοτικού και έχω συμμετάσχει σε πολλούς ομαδικούς και ατομικούς αγώνες.
Ονομάζομαι Θωμαή Ποντικού, είμαι απόφοιτη του τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Ε.Κ.Π.Α και δασκάλα παιδικής και εφηβικής γιόγκα (Kids / Τeens Υoga Teacher Τraining στο Flower Kids Yoga School, πιστοποίηση: Yoga Alliance USA). Έχω παρακολουθήσει συνέδρια και επιμορφώσεις που αφορούν τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Έκτοτε μέχρι και σήμερα ασχολούμαι με τη δημιουργική απασχόληση σε μικρές ηλικίες με την αξιοποίηση των σύγχρονων θεωριών για τη μάθηση. Οι λόγοι που με έστρεψαν στη παιδική και εφηβική γιόγκα είναι, ο μη ανταγωνιστικός της χαρακτήρας, ο σεβασμός και η αποδοχή στα διαφορετικά σώματα και η ολιστική ανάπτυξη που προσφέρει (σωματική-πνευματική-ψυχολογική-κοινωνική). Με βασικά εργαλεία το ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι, τις τεχνικές χαλάρωσης και αποφόρτισης, την εξερεύνηση του σώματος και των ορίων του, ορίζεται σύγχρονη εκπαιδευτική εμπειρία.
Χορεύω από 8 ετών. Την πρώτη μέρα στη σχολή θυμάμαι ότι μου άρεσε περισσότερο η παρέα παρά ο χορός. Ήταν όλα δύσκολα και απαιτητικά. Το σώμα μου κουραζόταν και πονούσε σε πολλά σημεία, αλλά έμεινα. Μετά ήρθε η στιγμή της πρώτης χορογραφίας. Τα χέρια μου, τα πόδια μου και το σώμα μου γέμισε μελωδίες. Κάπως έτσι γνώρισα τη μαγεία του χορού. Έτσι απλά εμφανίστηκε μπροστά μου ένας κόσμος με πολλή μουσική, κίνηση, χρώματα, με πολλούς όμορφους ανθρώπους και με πολύ όμορφα συναισθήματα! Κάθε χώρα ήταν και ένας πολιτισμός, κάθε χώρα ήταν και ένας διαφορετικός χορός. Γνώρισα διαφορετικές κουλτούρες, χορευτές του δρόμου, ανθρώπους που έχουν τη λάμψη των άστρων πάνω τους. Είχα την τύχη και την τιμή, από θεατής, να σταθώ δίπλα τους και να μοιραστούν μαζί μου γνώσεις, τις οποίες οι ίδιοι κατέκτησαν με πολύ κόπο και ιδρώτα. Έγιναν μέντορες μου και φίλοι μου. Έτσι ξαφνικά κατάλαβα ότι αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου. Σπουδάζω για να καλλιεργώ το πνεύμα μου και χορεύω για να μπορώ να αναπνεύσω!
H Μαργαρίτα Σαμαρά είναι γλύπτρια και ζωγράφος. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες κεραμική, πηλό, αγιογραφία και σχέδιο. Τα τελευταία τρία χρόνια εργαζόταν σαν εκπαιδεύτρια αγγειοπλαστικής στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑMEA στο τμήμα διημέρευσης ατόμων με νοητική υστέρηση.
Σπούδασε γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή καλών Τεχνών Αθήνας στο εργαστήριο του Γιώργου Λάππα όπου αποφοίτησε με άριστα και ζωγραφική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο τμήμα Εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών.
Έμεινε ένα χρόνο στο Λούξορ της Αιγύπτου με υποτροφία όπου εκπόνησε μελέτη μεταπτυχιακού στο Faculty of Fine Arts Luxor σύγχρονης γλυπτικής και αιγυπτιολογίας όπου και έγινε δεκτή στο South Valley University of Qena.
Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής καθώς και σε ατομική γλυπτικής στο Μορφωτικό Κέντρο της Αιγυπτιακής πρεσβείας στην Αθήνα
Παράλληλα εργάστηκε σαν ζωγράφος, αγιογράφος, και σαν σκηνογράφος στο θέατρο αλλά και με άτομα με ειδικές ανάγκες σε παραστάσεις.
Επίσης εργάστηκε στο Ισραήλ στην Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου στην δημιουργία και τοποθέτηση ψηφιδωτών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της Μονής.
Εθελοντικά εργάστηκε σε δομές απεξάρτησης οργανώνοντας εργαστήρια ζωγραφικής και πηλού.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια επιμορφωτικά σχετικά με την Τέχνη ως Θεραπεία Art as Therapy όπως επίσης και ετήσιο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου “Θεραπεία μέσω Τέχνης με έμφαση στα Εικαστικά”.
Επίσης συνεχίζει να οργανώνει εργαστήρια πηλού και αγιογραφίας στον πολυχώρο της ΚΟΙΝΣΕΠ “Ανθρώπινος Κήπος”.
Ιστοσελίδα www.marpot.art και επικοινωνία email:marpot.art@gmail.com
Ονομάζομαι Μαρία Πήχα, γεννήθηκα στα Ιωάννινα και είμαι απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Γυμναστική Ακαδημία). Έχω 22 έτη εμπειρία στην εκγύμναση όλων των ηλικιών και επιπέδων. Είμαι πιστοποιημένη δασκάλα στο θεραπευτικό pilates, (σε άτομα με προβλήματα στη μέση, την οσφυική μοίρα, τα ισχία, τον αυχένα), καθώς και στην τρίτη ηλικία. Έχω εργαστεί σε συλλόγους, γυμναστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
Παίρνω χαρά βλέποντας τους αθλούμενούς μου να ανακουφίζονται από πόνους που τους ταλαιπωρούσαν, να βλέπουν διαφορά στο σώμα τους, αλλά ταυτόχρονα να φτιάχνει η διάθεσή τους και η ψυχολογία τους.