Οι δάσκαλοι του ΟΝΑΡ

Κλικ για λεπτομέρειες!

  • Πατρινού Αντωνία
    Πατρινού Αντωνία
    Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου
  • Ξένια Ξηροκώστα
    Ξένια Ξηροκώστα
    Φιλόλογος - Χορεύτρια
  • Δάφνη Κωτούλα
    Δάφνη Κωτούλα
    Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Ιουλία Σωτηρίου
    Ιουλία Σωτηρίου
    Ζωγραφική - Χαρακτική
  • Τζώτζου Μαρία
    Τζώτζου Μαρία
    Πιανίστα
  • Γιάννης Ζελελίδης
    Γιάννης Ζελελίδης
    Κιθάρα κλασική / ηλεκτρική/ ακουστική
  • Γιούλη Παπανελοπούλου
    Γιούλη Παπανελοπούλου
    Μουσικοκινητικά Παιχνίδια για παιδιά από 2-5 ετών - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά από 8 ετών και άνω
  • Eλένη Ανδριοπούλου
    Eλένη Ανδριοπούλου
    Σκάκι
  • Θωμαή Ποντικού
    Θωμαή Ποντικού
    Yoga
  • Μαρία Γεωργίου-Ντίνο
    Μαρία Γεωργίου-Ντίνο
    Street Dances (Break Dance, Hip hop, Free Style)
  • Μαργαρίτα Σαμαρά
    Μαργαρίτα Σαμαρά
    Πηλοπλαστική-Αγιογραφία
  • Μαρία Πήχα
    Μαρία Πήχα
    Pilates
Πατρινού Αντωνία
Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου

Ονομάζομαι Αντωνία Πατρινού.  Μεγάλωσα στο γραφικό, παραθαλάσσιο χωριό Αλυκές Ζακύνθου, όπου και έλαβα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Η αγάπη για την ελληνική γλώσσα με έφερε στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, στο τμήμα Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η εικοσιπεντάχρονη εμπειρία μου στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και της Έκθεσης με έπεισε ότι οι μαθητές θα πρέπει να  διδαχτούν τον νεοελληνικό λόγο βιωματικά, μέσα από τη Δραματοποίησης Παραμυθιού, και όχι μόνο ως ένα τυπικό γλωσσικό μάθημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, αρωγός στάθηκε η σχετική επιμόρφωσή  μου στη Δημιουργική Γραφή.

Συνειδητοποίησα, επιπλέον, πως αρκετοί μαθητές χρειάζονται ειδικές παιδαγωγικές γνώσεις, διαφοροποιημένη ή και εξατομικευμένη προσέγγιση, νέες  διδακτικές  πρακτικές (διερευνητικής, βιωματικής, ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας),  προκειμένου να μπορέσουν να  κατακτήσουν λειτουργικά τη γνώση. Για του λόγους αυτούς, θεωρώ ότι χρειάζεται να μελετήσω περισσότερο τις θεωρίες σχετικά με τα παιδιά που έχουν διαφορετικές ικανότητες και ειδικά χαρακτηριστικά. Έτσι,  σπουδάζω στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του πανεπιστημίου Πάτρας, σε  μεταπτυχιακό επίπεδο.

Η επιμόρφωση στη Δημιουργική Γραφή το 2012 μου έδωσε το κίνητρο να εμψυχώνω μαθητικά Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής σε Δημοτικά σχολεία, με δραματοποίηση παραμυθιών, κουκλοπαραμύθι για τα πιο μικρής ηλικίας παιδιά και με εργασίες ομαδοσυνεργατικές που επιτρέπουν στα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά να έρθουν βιωματικά σε επαφή με όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου.

Τέλος, με δεδομένο ότι  η δημιουργική γραφή αποτελεί σχεδόν το μισό αντικείμενο της εξεταζόμενης πλέον, στο τέλος, Λογοτεχνίας στα Γυμνάσια. Τα εργαστήρια Δραματοποίησης Παραμυθιού, Κουκλοθεάτρου, Δημιουργικής Γραφής και του Αναγνωστηρίου του “Όναρ”  μπορούν να συνδυαστούν με την παιδική και εφηβική Λέσχη Ανάγνωσης, ώστε οι μικροί δημιουργοί να καλλιεργήσουν τη φιλαναγνωσία  και τη φαντασία τους.

email: antpatrinou72@gmail.com

Ξένια Ξηροκώστα
Φιλόλογος - Χορεύτρια

Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.

Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.

Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.

email: xeniaxirok@gmail.com

Δάφνη Κωτούλα
Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου είχα αποφασίσει ότι θέλω να ασχοληθώ με την Εκπαίδευση σε συνδυασμό με τον Πολιτισμό.  Έτσι τελειώνοντας την ειδίκευση στην Εκπαίδευση στα Μουσεία εργάστηκα για χρόνια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Παράλληλα συνεργάστηκα και με άλλους χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και οικογένειες.

Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά προσπαθώ να ανοίγω νέες πόρτες για την προσωπική και συνεχή μου εξέλιξη. Έτσι πέρα από την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια που ολοκλήρωσα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, παρακολούθησα σεμινάρια και επιμορφώθηκα πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ντοκιμαντέρ. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια για τη βρεφική ηλικία, την αξιοποίηση της τέχνης στην καθημερινότητα των βρεφών, καθώς και ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία.

Ιουλία Σωτηρίου
Ζωγραφική - Χαρακτική

Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.

Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com

Τζώτζου Μαρία
Πιανίστα
Ονομάζομαι Τζώτζου Μαρία. Γεννήθηκα στην Αθήνα και σπούδασα στο Θουκυδίδειο Ωδείο πιάνο και ανώτερα θεωρητικά.
Συνέχισα να εργάζομαι εκεί ως δασκάλα πιάνου και αρμονίου, συνεργάστηκα με σχολή χορού ως πιανίστας και εργάζομαι σε παιδικό σταθμό ως μουσικοπαιδαγωγός και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια μουσικοκινητικής, παιδαγωγικής του πιάνου, ειδικής αγωγής και ασχολούμαι και με παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης.
 
 
 
Γιάννης Ζελελίδης
Κιθάρα κλασική / ηλεκτρική/ ακουστική

Γεννημένος το 1999, έχει σπουδάσει στο τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα όμως έχει μια έντονη αγάπη για τη μουσική, την οποία θέλει να μοιραστεί.

Στα 14, εμπνευσμένος από τα ακούσματα που είχε με τη ροκ μουσική, άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρική κιθάρα και να συμμετέχει σε διάφορες μαθητικές συναυλίες, που του πρόσφεραν την εμπειρία να βρίσκεται στη σκηνή. Έτσι η κιθάρα έπαιξε μεγάλο ρόλο στα εφηβικά του χρόνια.

Παράλληλα σε ηλικία  20 ετών άρχισε να μαθαίνει ηλεκτρικό μπάσο, και ακολούθησαν διάφορες συνεργασίες με συγκροτήματα, με πιο σημαντική αυτή των Less Thought, στους οποίους έγινε μέλος τον Δεκέμβριο του 2022, κάνοντας μαζί διάφορες συναυλίες και ετοιμάζοντας δικό τους υλικό.

Συμμετέχει και σε άλλες μουσικές δραστηριότητες, όπως στο καλλιτεχνικό εργαστήρι «Μαρσύας», ως χορωδός, από τον Σεπτέμβριο του 2022 και σπουδάζει στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, για το πτυχίο του ειδικού αρμονίας.

Παράλληλα παραδίδει μαθήματα κλασικής, ηλεκτρικής και ακουστικής κιθάρας αλλά και του μαθήματος που σπούδασε, των Μαθηματικών.

Γιούλη Παπανελοπούλου
Μουσικοκινητικά Παιχνίδια για παιδιά από 2-5 ετών - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά από 8 ετών και άνω

Η Γιούλη Παπανελοπούλου γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στην ανώτερη δραματική σχολή «Δήλος» της Δήμητρας Χατούπη και αποφοίτησε το 2008. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αρχαίας τραγωδίας και μαθήματα ορθοφωνίας και τραγουδιού σε ωδείο. Εργάζεται πολλά χρόνια ως ηθοποιός στο βραδινό θέατρο, στο παιδικό θέατρο και σε παιδικές  διαδραστικές παραστάσεις σε σκηνές της Αθήνας αλλά και σε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία μουσικοκινητικής αγωγής και θεατρικού παιχνιδιού σε παιδιά!

Eλένη Ανδριοπούλου
Σκάκι

Γεννήθηκα το 2005 στην Αθήνα. Σπουδάζω στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών.

Ασχολούμαι με το σκάκι από την Δ΄ Δημοτικού και έχω συμμετάσχει σε πολλούς ομαδικούς και ατομικούς αγώνες.

 

Θωμαή Ποντικού
Yoga

Ονομάζομαι Θωμαή Ποντικού, είμαι απόφοιτη του τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Ε.Κ.Π.Α και δασκάλα παιδικής και εφηβικής γιόγκα (Kids / Τeens Υoga Teacher Τraining στο Flower Kids Yoga School, πιστοποίηση: Yoga Alliance USA). Έχω παρακολουθήσει συνέδρια και επιμορφώσεις που αφορούν τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Έκτοτε μέχρι και σήμερα ασχολούμαι με τη δημιουργική απασχόληση σε μικρές ηλικίες με την αξιοποίηση των σύγχρονων θεωριών για τη μάθηση. Οι λόγοι που με έστρεψαν στη παιδική και εφηβική γιόγκα είναι, ο μη ανταγωνιστικός της χαρακτήρας, ο σεβασμός και η αποδοχή στα διαφορετικά σώματα και η ολιστική ανάπτυξη που προσφέρει (σωματική-πνευματική-ψυχολογική-κοινωνική). Με βασικά εργαλεία το ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι, τις τεχνικές χαλάρωσης και αποφόρτισης, την εξερεύνηση του σώματος και των ορίων του, ορίζεται σύγχρονη εκπαιδευτική εμπειρία.

Μαρία Γεωργίου-Ντίνο
Street Dances (Break Dance, Hip hop, Free Style)

Χορεύω από 8 ετών. Την πρώτη μέρα στη σχολή θυμάμαι ότι μου άρεσε περισσότερο η παρέα παρά ο χορός. Ήταν όλα δύσκολα και απαιτητικά. Το σώμα μου κουραζόταν και πονούσε σε πολλά σημεία, αλλά έμεινα. Μετά ήρθε η στιγμή της πρώτης χορογραφίας. Τα χέρια μου, τα πόδια μου και το σώμα μου γέμισε μελωδίες. Κάπως έτσι γνώρισα τη μαγεία του χορού. Έτσι απλά εμφανίστηκε μπροστά μου ένας κόσμος με πολλή μουσική, κίνηση, χρώματα, με πολλούς όμορφους ανθρώπους και με πολύ όμορφα συναισθήματα! Κάθε χώρα ήταν και ένας πολιτισμός, κάθε χώρα ήταν και ένας διαφορετικός χορός. Γνώρισα διαφορετικές κουλτούρες, χορευτές του δρόμου, ανθρώπους που έχουν τη λάμψη των άστρων πάνω τους. Είχα την τύχη και την τιμή, από θεατής, να σταθώ δίπλα τους και να μοιραστούν μαζί μου γνώσεις, τις οποίες οι ίδιοι κατέκτησαν με πολύ κόπο και ιδρώτα. Έγιναν μέντορες μου και φίλοι μου. Έτσι ξαφνικά κατάλαβα ότι αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου. Σπουδάζω για να καλλιεργώ το πνεύμα μου και χορεύω για να μπορώ να αναπνεύσω!

Μαργαρίτα Σαμαρά
Πηλοπλαστική-Αγιογραφία

Μαργαρίτα Σαμαρά είναι γλύπτρια και ζωγράφος. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες κεραμική, πηλό, αγιογραφία και σχέδιο. Τα τελευταία τρία χρόνια εργαζόταν σαν εκπαιδεύτρια αγγειοπλαστικής στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑMEA στο τμήμα διημέρευσης ατόμων με νοητική υστέρηση.

Σπούδασε γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή καλών Τεχνών Αθήνας στο εργαστήριο του Γιώργου Λάππα όπου αποφοίτησε με άριστα και ζωγραφική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο τμήμα Εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών.

Έμεινε ένα χρόνο στο Λούξορ της Αιγύπτου με υποτροφία όπου εκπόνησε μελέτη μεταπτυχιακού στο Faculty of Fine Arts Luxor σύγχρονης γλυπτικής και αιγυπτιολογίας όπου και έγινε δεκτή στο South Valley University of Qena.

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής καθώς και σε ατομική γλυπτικής στο Μορφωτικό Κέντρο της Αιγυπτιακής πρεσβείας στην Αθήνα

Παράλληλα εργάστηκε σαν ζωγράφος, αγιογράφος, και σαν σκηνογράφος στο θέατρο αλλά και με άτομα με ειδικές ανάγκες σε παραστάσεις.

Επίσης εργάστηκε στο Ισραήλ στην Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου στην δημιουργία και τοποθέτηση ψηφιδωτών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της Μονής.

Εθελοντικά εργάστηκε σε δομές απεξάρτησης οργανώνοντας εργαστήρια ζωγραφικής και πηλού.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια επιμορφωτικά σχετικά με την Τέχνη ως Θεραπεία Art as Therapy όπως επίσης και ετήσιο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου “Θεραπεία μέσω Τέχνης με έμφαση στα Εικαστικά”.

Επίσης συνεχίζει να οργανώνει εργαστήρια πηλού και αγιογραφίας στον πολυχώρο της ΚΟΙΝΣΕΠ “Ανθρώπινος Κήπος”.

Ιστοσελίδα www.marpot.art και επικοινωνία email:marpot.art@gmail.com

 

Μαρία Πήχα
Pilates

Ονομάζομαι Μαρία Πήχα, γεννήθηκα στα Ιωάννινα και είμαι απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Γυμναστική Ακαδημία). Έχω 22 έτη εμπειρία στην εκγύμναση όλων των ηλικιών και επιπέδων. Είμαι πιστοποιημένη δασκάλα στο θεραπευτικό pilates, (σε άτομα με προβλήματα στη μέση, την οσφυική μοίρα, τα ισχία, τον αυχένα), καθώς και στην τρίτη ηλικία. Έχω εργαστεί σε συλλόγους, γυμναστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
Παίρνω χαρά βλέποντας τους αθλούμενούς μου να ανακουφίζονται από πόνους που τους ταλαιπωρούσαν, να βλέπουν διαφορά στο σώμα τους, αλλά ταυτόχρονα να φτιάχνει η διάθεσή τους και η ψυχολογία τους.