Οι δάσκαλοι του ΟΝΑΡ

Κλικ για λεπτομέρειες!

  • Αντωνία Πατρινού
    Αντωνία Πατρινού
    Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου
  • Ξένια Ξηροκώστα
    Ξένια Ξηροκώστα
    Φιλόλογος - Χορεύτρια
  • Δάφνη Κωτούλα
    Δάφνη Κωτούλα
    Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρική αγωγή για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Μιχάλης Καραγιώργος
    Μιχάλης Καραγιώργος
    Καθηγητής Φυσικής Αγωγής - Δάσκαλος Pilates
  • Ιουλία Σωτηρίου
    Ιουλία Σωτηρίου
    Ζωγραφική - Χαρακτική
  • Κωνσταντίνος Μαρούγκας
    Κωνσταντίνος Μαρούγκας
    Θεατρική Αγωγή
  • Εύη Λιναρδή
    Εύη Λιναρδή
    Λέσχη Ανάγνωσης
  • Κατερίνα Αθανασοπούλου
    Κατερίνα Αθανασοπούλου
    Γυμνάστρια - Ρυθμική γυμναστική
  • Μαγκανάρης Δημήτρης
    Μαγκανάρης Δημήτρης
    Πολεμικές τέχνες - Καράτε
  • Καρνούσκου Παναγιώτα
    Καρνούσκου Παναγιώτα
    Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια
  • Μπενέκος Δημήτριος
    Μπενέκος Δημήτριος
    Μουσικός - Δάσκαλος Κιθάρας
  • Χρήστος Θεοδωρογιάννης
    Χρήστος Θεοδωρογιάννης
    Φυσικός - Πειράματα Φυσικής και Χημείας
  • Παπαβλασοπούλου Μαργαρίτα
    Παπαβλασοπούλου Μαργαρίτα
    Μαθηματικός - Αναγνωστήριο
Αντωνία Πατρινού
Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου

Απαντώ στο όνομα Αντωνία και μεγάλωσα στο γραφικό παραθαλάσσιο χωριό Καταστάρι της Ζακύνθου, όπου και έλαβα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Η αγάπη για τη γλώσσα με έστειλε στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, στο Τμήμα Φιλολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία.

 Η εικοσαετής εμπειρία μου στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και έκθεσης σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με έπεισε ακράδαντα ότι οι μαθητές θα πρέπει να  διδαχτούν τον νεοελληνικό λόγο μέσα από παιχνίδια  γραφής, ασκήσεις δημιουργικής γραφής και όχι ως μάθημα πανελλαδικών εξετάσεων.

Η επιμόρφωση στη δημιουργική γραφή το 2012 μου έδωσε το κίνητρο να εμψυχώνω μαθητικά εργαστήρια δημιουργικής γραφής σε Δημοτικά σχολεία, με αφήγηση παραμυθιών για τα πιο μικρής ηλικίας παιδιά και με εργασίες ομαδοσυνεργατικές που επιτρέπουν στα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά να έρθουν βιωματικά σε επαφή με όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου.

Τέλος, με δεδομένο ότι από το περασμένο σχολικό έτος η δημιουργική γραφή αποτελεί σχεδόν το μισό αντικείμενο της εξεταζόμενης πλέον, στο τέλος, λογοτεχνίας στα Γυμνάσια, υποστηρίζω ότι τα εργαστήρια δημιουργικής γραφής του Όναρ  πρέπει να πλαισιωθούν με την παιδική και εφηβική λέσχη ανάγνωσης, ώστε οι μικροί δημιουργοί να αγαπήσουν το βιβλίο και τα μαγικά ταξίδια που μπορεί αυτό να χαρίσει. 

email: antpatrinou72@gmail.com

Ξένια Ξηροκώστα
Φιλόλογος - Χορεύτρια

Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.

Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.

Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.

email: xeniaxirok@gmail.com

Δάφνη Κωτούλα
Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρική αγωγή για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχω Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δουλεύω από το 2006 ως υπεύθυνη διοικητικής υποστήριξης, σε εταιρεία εκπόνησης μελετών. Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά, έχω εργαστεί πάνω στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και το δημιουργικό παιχνίδι για παιδιά και οικογένειες σε μουσειακούς χώρους (Ελληνικό Παιδικό Μουσείο) και χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών. Έχω ασχοληθεί με το εκπαιδευτικό δράμα, την προετοιμασία παράστασης με παιδιά και νέους και το ντοκιμαντέρ.

Μιχάλης Καραγιώργος
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής - Δάσκαλος Pilates

Σπούδασε και αποφοίτησε από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα “Αθλητικοί Δρόμοι”. Ασχολήθηκε με τον Στίβο σε επίπεδο πρωταθλητισμού και συγκεκριμένα στα αγωνίσματα των αποστάσεων 5 και 10 χιλιομέτρων με αρκετές εθνικές διακρίσεις.

Επιτέλεσε αρθρογράφος για δύο χρόνια στα ηλεκτρονικά περιοδικά “Runster”, “Running News” που αφορούν το τρέξιμο. Running Coach στο Project “Adidas Runners Athens”. Έκτοτε έχει προπονήσει και προπονεί πολλές δρομικές ομάδες.

Πλέον δραστηριοποιείται στα Εκπαιδευτήρια Δούκα ως Καθηγητής Φυσικής Αγωγής, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ως Γυμναστής στα προγράμματα ενηλίκων Cross Training και SNFCC Running Team.

Η αγάπη και η ανησυχία του με την γυμναστική όμως δεν περιορίστηκε στο τρέξιμο. Με μετεκπαίδευση στη μέθοδο Pilates, αποτελεί πιστοποιημένο δάσκαλο σε όλα τα εργαλεία του Pilates, με αρκετές ώρες διδασκαλίας στο εβδομαδιαίο του πρόγραμμα.

email: mikalis9000@gmail.com

Ιουλία Σωτηρίου
Ζωγραφική - Χαρακτική

Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.

Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com

Κωνσταντίνος Μαρούγκας
Θεατρική Αγωγή

Ο Κωνσταντίνος Μαρούγκας γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου και κατοικεί σήμερα. Σπούδασε φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας συνεχίζοντας Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου: Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός». Ταυτόχρονα σπούδασε θεατρολογία στο τμήμα Θεάτρου της Αθήνας. Από μικρή ηλικία έδειξε την έφεσή του στις τέχνες, δίνοντας έμφαση στη δημιουργικότητα που πηγάζει από το χαρακτήρα του. Ασχολείται εκτός των άλλων με το θέατρο (παιδικό- ενηλίκων- θεατρική αγωγή), τη μουσική (κλασικό πιάνο-φωνή) και τη ζωγραφική (ελεύθερο σχέδιο). Έχει συγγράψει δύο βιβλία αλληγορικού περιεχομένου: “Ασυνήθιστα Μύρτιλλα” (2015) και “Ατελή Αγάλματα” (2019). Η ενασχόληση του με τη θεατρική αγωγή αποσκοπεί στον συνδυασμό της παιδαγωγικής επιστήμης με τα εργαλεία του θεάτρου εφαρμόζοντας με αυτόν τον τρόπο πρακτικά δύο πεδία ειδίκευσης που σχετίζονται με τα παιδιά.

email: konstantinosmarougas@gmail.com

Εύη Λιναρδή
Λέσχη Ανάγνωσης

Η Λιναρδή Εύη είναι απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Paul Valéry, Montpellier 3, και κάτοχος μεταπτυχιακού (D.E.A.) από την ίδια σχολή, καθώς και απόφοιτος του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (ΤΕΙ Αθήνας). Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο διόρθωσης κειμένων στο Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ). Από το 2011 είναι συντονίστρια λέσχης ανάγνωσης ενηλίκων, με θεματική που κινείται σε καθαρά λογοτεχνικά πλαίσια, προϊόν δε της οποίας είναι δύο κείμενά της που δημοσιεύτηκαν σε εφημερίδα.

Όπως επισημαίνει ο Τζον Σάδερλαντ στη “Μικρή ιστορία της λογοτεχνίας”, διαβάζουμε λογοτεχνία, “Επειδή εμπλουτίζει τη ζωή έτσι όπως τίποτε άλλο δεν μπορεί να την εμπλουτίσει. Μας κάνει πιο ανθρώπινους. Και όσο καλύτερα μαθαίνουμε να τη διαβάζουμε, τόσο καλύτερα θα το καταφέρνει”.

email: evi_lin@yahoo.gr

Κατερίνα Αθανασοπούλου
Γυμνάστρια - Ρυθμική γυμναστική

Η Κατερίνα Αθανασοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σαν μαθήτρια εγγράφηκε τυχαία σ’ έναν Σύλλογο Ρυθμικής Γυμναστικής κι εκεί ανακάλυψε τη μεγάλη της αγάπη για το άθλημα. Πλέον ήταν μονόδρομος με το τι ήθελε να ασχοληθεί στη ζωή της…
To 2010 αποφοίτησε από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Πανεπιστημίου Αθηνών κι ολοκλήρωσε την ειδίκευση της στη Ρυθμική Γυμναστική με βαθμό «Άριστα». Απέκτησε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος της Προπονήτριας Αθλητών-Αθλητριών Ρυθμικής Αγωνιστικής Γυμναστικής Ά Κατηγορίας ενώ το 2012 κατέκτησε και την ειδίκευση της κριτή από την Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία Ρυθμικής. Έκτοτε διδάσκει Ρυθμική Γυμναστική σε παιδιά όλων την ηλικιών, ατομικά ή ομαδικά προγράμματα, σε μαζικό ή αγωνιστικό επίπεδο.
Στα πλαίσια των αγωνιστικών προγραμμάτων ετοιμάζει χορογραφίες και προετοιμάζει τις αθλήτριες της για τη συμμετοχή σε αγώνες πανελληνίου βεληνεκούς, έχοντας ως τώρα κατακτήσει αξιόλογες θέσεις στην ελληνική κατάταξη. Παράλληλα παρακολούθησε σεμινάρια στην A.F Studies Γερμανική Σχολή Aerobic – Fitness κι απέκτησε τους τίτλους των: Personal Trainer, Advanced Aerobic Instructor και Pilates Trainer. 

email: katerina86_ath@hotmail.com

Μαγκανάρης Δημήτρης
Πολεμικές τέχνες - Καράτε

Ο Μαγκανάρης Δημήτρης είναι φοιτητής της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΣΕΜΦΕ) του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Η ενασχόληση του με τις πολεμικές τέχνες ξεκίνησε το 2012. Οι πολεμικές τέχνες που έχει διδαχθεί είναι Yamshita Shorin-Ryu Karate-Do, το οποίο είναι ένα από τα πιο έγκυρα και παραδοσιακά συστήματα καράτε της Οκινάβα και Ryu-Kyu Kobudo, ένα από τα δύο κύρια συστήματα Kobudo. Ο ίδιος διδάσκει την τέχνη του Καράτε επικουρικά στην σχολή Bushikan τα τελευταία 3 χρόνια.

Καρνούσκου Παναγιώτα
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Γεννήθηκε το 1993 στην Αθήνα. Σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών. Εκπαιδεύτηκε στη γνωσιακή συμπεριφορική ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής και συνεχίζει τις σπουδές της στην εφαρμοσμένη συμβουλευτική. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων πάνω στην ψυχολογία παιδιών και εφήβων και έχει εργαστεί στο παρελθόν με παιδιά τυπικής και ειδικής ανάπτυξης. Έχει εργαστεί εθελοντικά σε ψυχιατρικές δομές με άτομα μ’ έντονη ψυχοπαθολογία και ψυχιατρικές διαταραχές. Τώρα εργάζεται στο ΚΕΘΕΑ στο πρόγραμμα συμβουλευτικής θεραπείας και κοινωνικής επανένταξης  για κρατούμενους και αποφυλακισμένους χρήστες ναρκωτικών. Αναλαμβάνει ατομικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής. 

email: p.karnouskou@gmail.com

Μπενέκος Δημήτριος
Μουσικός - Δάσκαλος Κιθάρας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα το 1989. Παρότι δεν προέρχομαι από μουσική οικογένεια, από μικρό παιδί μου άρεσε να ψάχνω και να μαθαίνω για τους ήχους, τα μουσικά όργανα και γενικότερα για την τέχνη της μουσικής από τα πρώτα στάδια της μέχρι το σύγχρονο σήμερα. Έτσι η ενασχόληση μου με την μουσική και πιο συγκεκριμένα με την κιθάρα ξεκίνησε στην ηλικία των 10 ετών, όπου έκανα τις πρώτες μου σπουδές στο ωδείο τέχνης Παλαιού Φαλήρου. Στα χρόνια του γυμνασίου έλαβα μέρος στις εορταστικές και όχι μόνο εκδηλώσεις του σχολείου παίζοντας τραγούδια, ενώ στο λύκειο οργάνωνα με άλλους μουσικούς συναυλίες με συγκροτήματα από σχολεία των γύρω περιοχών. Τα χρόνια πέρασαν κι έτσι από το 2009 εργάζομαι ως επαγγελματίας μουσικός για λογαριασμό γνωστών Ελλήνων καλλιτεχνών όπως ο Δημήτρης Κοργιαλάς, η Σάννυ Μπαλζή, η Κωνσταντίνα, ο Χρήστος Μόραλης κ.α. Από το 2013 ασχολούμαι επίσης με τη διδασκαλία σε παιδιά κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά και στα πλαίσια των σχολικών δραστηριοτήτων. Στις παραδώσεις των μαθημάτων, μαθαίνουμε με τα παιδιά μουσική, ασχολούμαστε με γνωστά παιδικά κι όχι μόνο τραγούδια και προετοιμαζόμαστε κατάλληλα ώστε να λάβουμε μέρος στις παραδοσιακές γιορτές του έτους. Τα παιδιά παρουσιάζουν ζωντανά στο κοινό μερικά από τα τραγούδια που διδαχθήκαμε μαζί κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Χρήστος Θεοδωρογιάννης
Φυσικός - Πειράματα Φυσικής και Χημείας

Ο Χρήστος Θεοδωρογιάννης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Σπούδασε την επιστήμη της Φυσικής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει σε φροντιστήρια και παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας τα τελευταία 17 χρόνια.

Έχει ασχοληθεί με την διοργάνωση πειραμάτων Φυσικής και Χημείας σε πολυχώρους τέχνης και πολιτισμού. Ασχολείται με την τέχνη του κινηματογράφου διοργανώνοντας προβολές σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Όμιλο Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Παπαβλασοπούλου Μαργαρίτα
Μαθηματικός - Αναγνωστήριο

Ονομάζομαι Παπαβλασοπούλου Μαργαρίτα και είμαι γεννημένη στην Αθήνα με καταγωγή από την Κέρκυρα.  Σπουδάζω στο τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση τα εφαρμοσμένα μαθηματικά και ειδίκευση στη Διδακτική των Μαθηματικών, όπως και στην Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα.

Μεγαλωμένη σε οικογένεια εκπαιδευτικών, αγάπησα τη διδασκαλία και σε συνδυασμό με την αγάπη και κλίση μου προς στα μαθηματικά, έχω ακολουθήσει την πορεία της καθηγήτριας. Παρά το νεαρό της ηλικίας μου, έχω ήδη αναλάβει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά διαφόρων τάξεων.