Οι δάσκαλοι του ΟΝΑΡ

Κλικ για λεπτομέρειες!

  • Αντωνία Πατρινού
    Αντωνία Πατρινού
    Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου
  • Ξένια Ξηροκώστα
    Ξένια Ξηροκώστα
    Φιλόλογος - Χορεύτρια
  • Δάφνη Κωτούλα
    Δάφνη Κωτούλα
    Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Ιουλία Σωτηρίου
    Ιουλία Σωτηρίου
    Ζωγραφική - Χαρακτική
  • Δώρα Καμπόσου
    Δώρα Καμπόσου
    Ηθοποιός- Δασκάλα Θεατρικού Παιχνιδιού
  • Μαρία Τζώτζου
    Μαρία Τζώτζου
    Μουσικός- Δασκάλα Πιάνου και Αρμονίου
  • Φαίη Βλάχου
    Φαίη Βλάχου
    Μουσικοκινητική- Ακροβατικά εδάφους- Μπαλέτο- Barre à Terre
  • Εύη Λιναρδή
    Εύη Λιναρδή
    Λέσχη Ανάγνωσης
  • Μαγκανάρης Δημήτρης
    Μαγκανάρης Δημήτρης
    Πολεμικές τέχνες - Καράτε
  • Χρήστος Θεοδωρογιάννης
    Χρήστος Θεοδωρογιάννης
    Φυσικός - Πειράματα Φυσικής και Χημείας
  • Μαργαρίτα Σαμαρά
    Μαργαρίτα Σαμαρά
    Πηλοπλαστική-Αγιογραφία
  • Θωμαή Ποντικού
    Θωμαή Ποντικού
    Yoga
  • Αντιγόνη Μήτση
    Αντιγόνη Μήτση
    Μουσικός-Δασκάλα Κλασικής και Ηλεκτρικής Κιθάρας
Αντωνία Πατρινού
Φιλόλογος - Παιχνίδια Δημιουργικού Λόγου

Απαντώ στο όνομα Αντωνία και μεγάλωσα στο γραφικό παραθαλάσσιο χωριό Καταστάρι της Ζακύνθου, όπου και έλαβα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Η αγάπη για τη γλώσσα με έστειλε στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, στο Τμήμα Φιλολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία.

 Η εικοσαετής εμπειρία μου στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και έκθεσης σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με έπεισε ακράδαντα ότι οι μαθητές θα πρέπει να  διδαχτούν τον νεοελληνικό λόγο μέσα από παιχνίδια  γραφής, ασκήσεις δημιουργικής γραφής και όχι ως μάθημα πανελλαδικών εξετάσεων.

Η επιμόρφωση στη δημιουργική γραφή το 2012 μου έδωσε το κίνητρο να εμψυχώνω μαθητικά εργαστήρια δημιουργικής γραφής σε Δημοτικά σχολεία, με αφήγηση παραμυθιών για τα πιο μικρής ηλικίας παιδιά και με εργασίες ομαδοσυνεργατικές που επιτρέπουν στα μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά να έρθουν βιωματικά σε επαφή με όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου.

Τέλος, με δεδομένο ότι από το περασμένο σχολικό έτος η δημιουργική γραφή αποτελεί σχεδόν το μισό αντικείμενο της εξεταζόμενης πλέον, στο τέλος, λογοτεχνίας στα Γυμνάσια, υποστηρίζω ότι τα εργαστήρια δημιουργικής γραφής του Όναρ  πρέπει να πλαισιωθούν με την παιδική και εφηβική λέσχη ανάγνωσης, ώστε οι μικροί δημιουργοί να αγαπήσουν το βιβλίο και τα μαγικά ταξίδια που μπορεί αυτό να χαρίσει. 

email: antpatrinou72@gmail.com

Ξένια Ξηροκώστα
Φιλόλογος - Χορεύτρια

Σπούδασε και αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από φοιτήτρια εισέρχεται με θέρμη στους κόλπους της φιλολογίας με απόρροια να παίρνει μέρος σε διαλέξεις, συνέδρια και σεμινάρια που αφορούν την επιστήμη της προκειμένου να έχει πολύπλευρη γνώση και πλουραλισμό ερεθισμάτων για να προσφέρει στους μαθητές της μία διαφορετική οπτική των ανθρωπιστικών μαθημάτων με κύριο στόχο να τους μεταδώσει την ασάλευτη αγάπη της για τη μάθηση και να τους μυήσει στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

Εκ παραλλήλου, δηλώνει σφόδρα και αδιάλειπτα ερωτευμένη με τον χορό! Είναι διπλωματούχος καθηγήτρια του αγγλικού συστήματος ISTD Modern και αποφοίτησε από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Άννας Πέτροβα». Συνέχισε τις σπουδές της με ειδικά σεμινάρια και μαθήματα από σημαίνοντα πρόσωπα του χορού στα εξής αντικείμενα: τεχνική Graham, Limon, χορογραφία, αυτοσχεδιασμό, musical, salsa, bachata, tango, latin, ευρωπαϊκοί και παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί. Έχει χορογραφήσει για ποικίλες ομάδες χορού και έχει χορέψει σε πολλά αθηναϊκά και περιφερειακά θέατρα. Μέχρι σήμερα είναι ενεργή χορεύτρια και θεωρεί ότι η τέχνη του χορού είναι μία διηνεκής ανανέωση του σώματος και της ψυχής.

Έχει στο ενεργητικό της μία πλούσια δημιουργική και καλλιτεχνική πορεία και φέτος υλοποιεί ένα μεγάλο όνειρο ζωής της, το «Όναρ», σε συνεργασία με την Αντωνία Πατρινού. Μύχια επιθυμία της είναι το «Όναρ» να αποτελέσει το βάθρο για όλες τις νεωτεριστικές ιδέες και ανησυχίες της, συνδυάζοντας τη φιλολογική με τη χορευτική της υπόσταση.

Υπέρμαχος του περίφημου γνωμικού «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ», έχει την ισχυρή πεποίθηση ότι για να είναι υγιής ένας άνθρωπος απαραίτητο είναι το συνονθύλευμα σωματικής και νοητικής άσκησης. Μόνο έτσι το άτομο θα βελτιώσει και θα αναπτύξει τις δυνατότητες, τις δεξιότητες και τις εν γένει ικανότητές του και θα επέλθει η τελέσφορη εσωτερική και εξωτερική ισορροπία του εαυτού του, κατακτώντας, εν κατακλείδι, την αυτοπραγμάτωσή του.

email: xeniaxirok@gmail.com

Δάφνη Κωτούλα
Μαθαίνω και Δημιουργώ - Θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα στο τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου είχα αποφασίσει ότι θέλω να ασχοληθώ με την Εκπαίδευση σε συνδυασμό με τον Πολιτισμό.  Έτσι τελειώνοντας την ειδίκευση στην Εκπαίδευση στα Μουσεία εργάστηκα για χρόνια στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Παράλληλα συνεργάστηκα και με άλλους χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και οικογένειες.

Από το 2012 που ασχολούμαι με τα παιδαγωγικά προσπαθώ να ανοίγω νέες πόρτες για την προσωπική και συνεχή μου εξέλιξη. Έτσι πέρα από την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια που ολοκλήρωσα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, παρακολούθησα σεμινάρια και επιμορφώθηκα πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα, το Θεατρικό Παιχνίδι και το Ντοκιμαντέρ. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια για τη βρεφική ηλικία, την αξιοποίηση της τέχνης στην καθημερινότητα των βρεφών, καθώς και ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία.

Ιουλία Σωτηρίου
Ζωγραφική - Χαρακτική

Η Σωτηρίου Ιουλία (Τζούλια) γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγράφος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με καθηγητές τους Β. Δημητρέα και Μ. Θεοφυλακτόπουλο. Διδάχθηκε χαρακτική από τους καθηγητές Μ. Γιανναδάκη και τον Ξ. Σαχίνη και φωτογραφία από τον Γ. Κατσάγγελο και αποφοίτησε το 2001. Επίσης παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Ψυχοθεραπείας του Κέντρου Τέχνης και Ψυχοθεραπείας από το 2009 ως το 2015.

Εργάζεται ως Εκπαιδευτικός Εικαστικών, από το 2003 έως σήμερα, στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε εικαστικά εργαστήρια ενηλίκων και ανηλίκων, τόσο σε δημόσιους, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, καθώς και σε εικαστικά εργαστήρια ομάδων Α.Μ.Ε.Α.
Έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση επαγγελματικών και ιδιωτικών χώρων και ζωγραφικά της έργα βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Email επικοινωνίας: juliasotiriou@hotmail.com

Δώρα Καμπόσου
Ηθοποιός- Δασκάλα Θεατρικού Παιχνιδιού

Η Καμπόσου Θεοδώρα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ζει τον τελευταίο καιρό στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή του Ανδρέα Βουτσινά στη Θεσσαλονίκη όπου αποφοίτησε το 2017. Έχει κάνει μετεκπαιδευτικές σπουδές πάνω στον σύγχρονο χορό για ηθοποιούς και στην Performance στο Vis Motrix Performance Studio με καθηγητή τον Κωνσταντίνο Γεράρδο. Παρακολουθεί μαθήματα φωνητικής και παραδοσιακού τραγουδιού καθώς και σεμινάρια υποκριτικής. Εργάζεται τα τελευταία χρόνια ως ηθοποιός και έχει συμμετάσχει σε διάφορες παραστάσεις, θεατρικά musical για παιδιά, παραστάσεις σύγχρονου χορού, performances κ.ά. Τα δύο τελευταία χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία του θεατρικού παιχνιδιού για ενήλικες και παιδιά!

Μαρία Τζώτζου
Μουσικός- Δασκάλα Πιάνου και Αρμονίου

Ονομάζομαι Τζώτζου Μαρία και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα στο Θουκυδίδειο Ωδείο πιάνο και ανώτερα θεωρητικά και συνέχισα να εργάζομαι εκεί ως δασκάλα πιάνου και αρμονίου. Συνεργάστηκα με σχολή χορού ως πιανίστας και εργάζομαι σε παιδικό σταθμό ως μουσικοπαιδαγωγός ενώ ταυτόχρονα ασχολούμαι και με παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης στο μάθημα της μουσικής (ειδική αγωγή). Συνεχίζω να παρακολουθώ σεμινάρια στη σχολή Μωραΐτη στο βασικό κύκλο σπουδών του συστήματος ORFF.
Θεωρώ ότι το μάθημα της μουσικής είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό για τα παιδιά, καθώς τα βοηθά να περάσουν μια ευχάριστη δημιουργική ώρα και μέσα από τη μουσική ανάγνωση-γραφή να ενισχύσουν τη συγκέντρωσή τους και την απόκτηση καλής μνήμης. Με αυτόν τον τρόπο, χτίζουν τα πρώτα τους μουσικά βήματα ανακαλύπτοντας τη μαγεία της μουσικής.

Φαίη Βλάχου
Μουσικοκινητική- Ακροβατικά εδάφους- Μπαλέτο- Barre à Terre

Η Φαίη Βλάχου με καταγωγή από Λιβαδειά ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε μετάφραση στη Γαλλική και Αγγλική γλώσσα αλλά το μικρόβιο με το χορό είχε μπει μέσα της από την πρώιμη ηλικία των 5 ετών. Είναι απόφοιτος Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού και αισίως διδάσκει και χορεύει ενεργά. Διδάχθηκε: Κλασσικό Μπαλέτο, Σύγχρονο χορό (Limon-Release), Graham Technique, Musical-Jazz, Αυτοσχεδιασμό, Παραδοσιακούς Χορούς, Ανατομία, Ιστορία Χορού.
Συμμετείχε σε παραστάσεις χορού και χοροθεάτρου με ονόματα όπως: Άννα Πολύζου, Αναστάσιος Δεληγιάννης, Κίκης Κακουλλής, Πλωτίνος Ηλιάδης, Χρήστος Βλάσσης.

Μαθήτευσε πλάι σε καταξιωμένους δασκάλους χορού και το ανήσυχο πνεύμα της για γνώση την έκανε συνεχώς να παρακολουθεί πλήθος σεμιναρίων Ξένων και Ελλήνων χοροδασκάλων.
Η ίδια δηλώνει πολυδιάστατη και πολύπλευρη, της αρέσει να “μπαίνει” σε νέους χορευτικούς κόσμους και να μαθαίνει από την αρχή γιατί θεωρεί ότι ολοκληρωμένος χορευτής είναι εκείνος που φέρει πολλές ταυτότητες.
Μελέτησε επίσης, Butoh, Flamenco, Contact Improvisation, Ακροβατικό Στεφάνι(Aerial Hoop), Ακροβατικά, hip-hop, Aikido και Kung Fu.

Διδάσκει Κλασσικό Μπαλέτο, Σύγχρονο Χορό, Ακροβατικά Εδάφους, Μουσικοκινητική Αγωγή, Barre à Terre, Flexibility-Mobility, Dance Fitness.
Συνεχίζει να εμπλουτίζει τις γνώσεις της πάνω στο χορό, μελετάει για το Master Degree στη Χοροθεραπεία ,”Dance Movement Therapy” και δηλώνει μαθήτρια πλάι στους μαθητές της μιάς που το ταξίδι της γνώσης δεν τελειώνει ποτέ! Αντλεί έμπνευση από όλο το φάσμα των τεχνών και θεωρεί πως οι τέχνες είναι πολιτισμός. Θεωρεί σπουδαίο πράγμα το παιδί να μπει στο χώρο του χορού τα πλεονεκτήματα του οποίου είναι αναρίθμητα! Όχι μόνο της πειθαρχίας, της ευεξίας, της ορθοσωμίας, αλλά της γρήγορης αντίληψης, της ενσυναίσθησης και του εξευγενισμού της ψυχής.

Εύη Λιναρδή
Λέσχη Ανάγνωσης

Η Λιναρδή Εύη είναι απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Paul Valéry, Montpellier 3, και κάτοχος μεταπτυχιακού (D.E.A.) από την ίδια σχολή, καθώς και απόφοιτος του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (ΤΕΙ Αθήνας). Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο διόρθωσης κειμένων στο Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ). Από το 2011 είναι συντονίστρια λέσχης ανάγνωσης ενηλίκων, με θεματική που κινείται σε καθαρά λογοτεχνικά πλαίσια, προϊόν δε της οποίας είναι δύο κείμενά της που δημοσιεύτηκαν σε εφημερίδα.

Όπως επισημαίνει ο Τζον Σάδερλαντ στη “Μικρή ιστορία της λογοτεχνίας”, διαβάζουμε λογοτεχνία, “Επειδή εμπλουτίζει τη ζωή έτσι όπως τίποτε άλλο δεν μπορεί να την εμπλουτίσει. Μας κάνει πιο ανθρώπινους. Και όσο καλύτερα μαθαίνουμε να τη διαβάζουμε, τόσο καλύτερα θα το καταφέρνει”.

email: evi_lin@yahoo.gr

Μαγκανάρης Δημήτρης
Πολεμικές τέχνες - Καράτε

Ο Μαγκανάρης Δημήτρης είναι φοιτητής της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (ΣΕΜΦΕ) του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Η ενασχόληση του με τις πολεμικές τέχνες ξεκίνησε το 2012. Οι πολεμικές τέχνες που έχει διδαχθεί είναι Yamshita Shorin-Ryu Karate-Do, το οποίο είναι ένα από τα πιο έγκυρα και παραδοσιακά συστήματα καράτε της Οκινάβα και Ryu-Kyu Kobudo, ένα από τα δύο κύρια συστήματα Kobudo. Ο ίδιος διδάσκει την τέχνη του Καράτε επικουρικά στην σχολή Bushikan τα τελευταία 3 χρόνια.

Χρήστος Θεοδωρογιάννης
Φυσικός - Πειράματα Φυσικής και Χημείας

Ο Χρήστος Θεοδωρογιάννης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Σπούδασε την επιστήμη της Φυσικής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει σε φροντιστήρια και παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας τα τελευταία 17 χρόνια.

Έχει ασχοληθεί με την διοργάνωση πειραμάτων Φυσικής και Χημείας σε πολυχώρους τέχνης και πολιτισμού. Ασχολείται με την τέχνη του κινηματογράφου διοργανώνοντας προβολές σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Όμιλο Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μαργαρίτα Σαμαρά
Πηλοπλαστική-Αγιογραφία

Μαργαρίτα Σαμαρά είναι γλύπτρια και ζωγράφος. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες κεραμική, πηλό, αγιογραφία και σχέδιο. Τα τελευταία τρία χρόνια εργαζόταν σαν εκπαιδεύτρια αγγειοπλαστικής στον Σύνδεσμο Προστασίας Παιδιών και ΑMEA στο τμήμα διημέρευσης ατόμων με νοητική υστέρηση.

Σπούδασε γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή καλών Τεχνών Αθήνας στο εργαστήριο του Γιώργου Λάππα όπου αποφοίτησε με άριστα και ζωγραφική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο τμήμα Εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών.

Έμεινε ένα χρόνο στο Λούξορ της Αιγύπτου με υποτροφία όπου εκπόνησε μελέτη μεταπτυχιακού στο Faculty of Fine Arts Luxor σύγχρονης γλυπτικής και αιγυπτιολογίας όπου και έγινε δεκτή στο South Valley University of Qena.

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής καθώς και σε ατομική γλυπτικής στο Μορφωτικό Κέντρο της Αιγυπτιακής πρεσβείας στην Αθήνα

Παράλληλα εργάστηκε σαν ζωγράφος, αγιογράφος, και σαν σκηνογράφος στο θέατρο αλλά και με άτομα με ειδικές ανάγκες σε παραστάσεις.

Επίσης εργάστηκε στο Ισραήλ στην Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου στην δημιουργία και τοποθέτηση ψηφιδωτών σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της Μονής.

Εθελοντικά εργάστηκε σε δομές απεξάρτησης οργανώνοντας εργαστήρια ζωγραφικής και πηλού.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια επιμορφωτικά σχετικά με την Τέχνη ως Θεραπεία Art as Therapy όπως επίσης και ετήσιο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου “Θεραπεία μέσω Τέχνης με έμφαση στα Εικαστικά”.

Επίσης συνεχίζει να οργανώνει εργαστήρια πηλού και αγιογραφίας στον πολυχώρο της ΚΟΙΝΣΕΠ “Ανθρώπινος Κήπος”.

Ιστοσελίδα www.marpot.art και επικοινωνία email:marpot.art@gmail.com

 

Θωμαή Ποντικού
Yoga

Ονομάζομαι Θωμαή Ποντικού, είμαι απόφοιτη του τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Ε.Κ.Π.Α και δασκάλα παιδικής και εφηβικής γιόγκα (Kids / Τeens Υoga Teacher Τraining στο Flower Kids Yoga School, πιστοποίηση: Yoga Alliance USA). Έχω παρακολουθήσει συνέδρια και επιμορφώσεις που αφορούν τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Έκτοτε μέχρι και σήμερα ασχολούμαι με τη δημιουργική απασχόληση σε μικρές ηλικίες με την αξιοποίηση των σύγχρονων θεωριών για τη μάθηση. Οι λόγοι που με έστρεψαν στη παιδική και εφηβική γιόγκα είναι, ο μη ανταγωνιστικός της χαρακτήρας, ο σεβασμός και η αποδοχή στα διαφορετικά σώματα και η ολιστική ανάπτυξη που προσφέρει (σωματική-πνευματική-ψυχολογική-κοινωνική). Με βασικά εργαλεία το ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι, τις τεχνικές χαλάρωσης και αποφόρτισης, την εξερεύνηση του σώματος και των ορίων του, ορίζεται σύγχρονη εκπαιδευτική εμπειρία.

Αντιγόνη Μήτση
Μουσικός-Δασκάλα Κλασικής και Ηλεκτρικής Κιθάρας

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νέα Ιωνία της Αττικής και σπούδασα στο τμήμα Μουσικών σπουδών του ΕΚΠΑ καθώς και στο τμήμα ηχοληψίας του ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Παίζω κιθάρα από την παιδική μου ηλικία και διδάσκω κιθάρα και θεωρητικά της μουσικής από το 2005.
Αγαπώ ιδιαίτερα τη διδασκαλία και βρίσκω μεγάλο ενδιαφέρον να δουλεύω με ομάδες ατόμων, παιδιών και ενηλίκων,
καθώς θεωρώ τη μουσική μια κατεξοχήν αλληλεπιδραστική διαδικασία σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης και της εφαρμογής της.